Yhdistys

Hiitolanjoki-yhdistyksen tarkoituksena on Hiitolanjoen ja sen ymp?rist?n kehitt?minen tasavertaisesti kulttuuri- ja luontokohteena. Sen konkreettisina tavoitteina on palauttaa Hiitolanjoki lohijoeksi ja tallentaa ja esitell? joen kulttuuriperinnett?. Yhdistyksen kotipaikka on Rautj?rvi.

Hiitolanjoki-yhdistys perustettiin Hiitolanjoen teollisuushistoriallinen museoalue ja maisemapolku-hankkeen yhteydess? 22.6.2005 Simpeleen Nuorisoseurantalolla. Yhdistys on rekister?ity Patentti- ja rekisterihallituksessa 29.9.2005.

Yhdistyksen puheenjohtaja ja hallitus valitaan vuosittain yhdistyksen s??nt?m??r?isess? vuosikokouksessa, joka pidet??n toukokuun loppuun menness?.

Vuosikokouksessa p??tettiin 6.6.2024

Hallituksen j?senet: Mikko Europaeus (pj., puh. 050-468 9758), Jari Kiljunen, Hanna Ollikainen (siht.), Hannu Toivanen, Marjaana Tykkyläinen ja Matti Vaittinen. Varaj?senet:? Jarmo Kojo ja Anne Uppman.

J?senmaksut 2024

henkil?j?senet 20 ?
yritys- ja yhteis?j?senet 40 ?

J?senmaksu maksetaan yhdistyksen tilille:
Etel?-Karjalan Osuuspankki FI25 5428 0820 0222 37

J?senmaksun er?p?iv? 31.8.2024

Mik?li tarvitset tositetta j?senmaksusta, voit tulostaa sen t?st? linkist?:
Tulostettava j?senmaksulasku? (t?yt? omat tietosi).

J?sen, ilmoitathan sihteerille (hanna.ollikainen@ekvas.fi) yhteystietosi, jotta saat j?sentiedotteet.

Yhdistys toivottaa tervetulleeksi uudet Hiitolanjoen kehitt?misest? kiinnostuneet. Yhdistys j?rjest?? syksyll? 2024 tilaisuuden, jossa ideoidaan ja suunnitellaan yhdistyksen roolia ja tavoitteita Hiitolanjoen patojen purkamisen j?lkeen. Tilaisuudesta tiedotetaan my?hemmin.